Długie Opisy

Ciekawe artykuły z różnych dziedzin! Zapraszamy do pisania i czytania!

F16 Walczący Sokoła

Paweł Presley raz wszedł w zakres dotykania odległości F16 Sokoła, tylko zostać spłoszony daleko przez dużych strażników. Chociaż to są ładna nudna historia przy stole przyjęcia, to robi jemu naszeg...

Twoja reklama

Paweł Presley raz wszedł w zakres dotykania odległości F16 Sokoła, tylko zostać spłoszony daleko przez dużych strażników. Chociaż to są ładna nudna historia przy stole przyjęcia, to robi jemu naszego rezydentnego eksperta Sokoła.

Wszystko powyższy jest prawdziwy. Azjatycki Pokaz Przestrzeni powietrznej w Singapurze był miejscem. Też dostałem szansę, by stać pod skrzydłem B2, dłubać się w chwycie ładunku helikoptera Chinook i dostałem straszną opaleniznę kiedy przyglądając w akrobatyce lotniczej. Zawsze miałem słabość dla F16 chociaż. Wolałem Kocura ( z powodu Toma Rejs) ale kiedy Sokół najpierw został wprowadzony do świata, którym byłem w miłości.

W konsekwencji, F16 symulacje zawsze były wysokim pierwszeństwem z mną, specjalnie kiedy oni obiecują być tak dobrzy jak to. Ponieważ mam całkiem rodowodu w tym polu, czekam na to od wieków. I jako z najwięcej głównym w locie sims, jest tylko jedno pytanie, które większość nas chcą odpowiedziała...



Jak prawdziwy to jest?

Jak wiedziałbym? Myślisz, że lecę F16s w moim zapasowym razie albo czymś? Moje całkowite prawdziwy żywotne latające doświadczenie jest ograniczone do przymocowywania mojego pancerza siedzenia, decydowania między kurczęciem albo łososiem dla lunchu i nie zdołania poderwać stewardesy. Raz widziałem kokpit 747 ale to było kiedy na szkolnej podróży do Hiszpanii i pilota bardzo samolubnie nie zdołanego, by dostać zatrucie jedzenia i poprosić mnie wylądować samolot i uratować wszystkich pasażerów.

Widzisz, okropna prawda jest, że to naprawdę nie ma znaczenia. Co jest ważne jest jak dobrze w locie sim właściwie porusza. Leciałem partia z udawanego samolotu w moim razie i zobaczony partia z gier (który, stańmy się wobec tego, jest wszystkim co oni są) że naprawdę jechać do miasta próbującego dostać wszystko dynamika tak dokładne jak oni prawdopodobnie może, tylko wtedy zapomnieć, że przeciętny hazardzista będzie o jak obeznanym o dynamice samolotu jako oni są o czym ci jest naprawdę jak do demonów bitwy od równoległego wymiaru.

F16 Walka Sokół jest innym członem 200 stronic zrzeszają się. Znaczę, stańmy się wobec faktów. To jest od Cyfrowej Integracji. Kiedy ostatnio usłyszałeś o nich będący zespołu projektowania wagi ciężkiej? Kluczowa rzecz jest, że, jako z Apaczem, oni zdołali zbalansować to z gra ta naprawdę wchłania ciebie więcej grasz to. To jest głównie w dół do faktu, że oni tylko nie symulują twojego samolotu i komponentów twojej misji, ale kiedy lecisz od waypoint do waypoint, jest cały świat idący dalej na zewnątrz twój kokpit pleksiglasu. Oddziały maszerują od jednego włączenia do innego, ciężarówki przejeżdżają zakurzone drogi przynoszące zapasy i. To wszystko ma chęć naprawdę dobry i właśnie to liczy. Nie tylko pchnij - - podnosić stosunki.



Łatając to

Zawsze byłem dużym fanem z cześć - wielokąt re przez clunky teksturę tekstura - mapa mapa. Bitmapy są w porządku na czymkolwiek przez P200 z 64Mb z RAM i więcej 3D kart akceleratora niż 3D sklepu karty akceleratora, ale z czymkolwiek mniejszym, jak tylko dostajesz się bliżej niż kilka mil morskich przedmiotowi ciebie prawie jest gwarantowany, by wejść Jerkyville, gdzie wszystko wyglądać jak to jest zakopane pod kołdrą patchworku.

F16 przylega mocno do imponujących norm stężeć Tylny i Apacz i wtedy poprawia na nich. Większość pojazdów, bronie i tak dalej bardzo jest podany szczegóły naprawdę i tylko mieli minutowe poziomy mapowania tekstury, gdzie to jest całkowicie konieczne. Na całości to spojrzenia bardzo miłe naprawdę. To podtrzymuje szybkość klatek, nawet na mniej potężnych maszynach (DI żądania, które to z trochę poziomów grafiki odrzuciło F16 będzie biegło świetnie na 486DX2 - chociaż nie byłem w stanie, by przetestować to jeszcze).

Gdzie to trzepocze nieznacznie jest z krajobrazem. Żeby dać nakład szybkości w niskich wysokościach potrzebujesz, by być zdolny, by widzieć coś ruchome na ziemi dać ty sens z, um, stosunek (moja fizyka zaczyna, by zawieść mnie tutaj, więc wybacz mi, jeżeli dostaję trochę wrong terminologii). Niestety to wydaje się zostać dostarczone przez przykrywanie zmielony, domyśliłeś się tego, kołdra patchworku. Kiedy to daje tobie sens szybkości, to też robi wszystko spojrzenie dość brudne w niskie poziomy. Budynki i pojazdy są wszystką grzywną. Lepiej niż grzywna, faktycznie. Ale teren jest trochę najmu na dół, to jest wszystko. -10 Kuby wydawało się odejść bez zastosowywania, by Pikować Grafika(TM) i spojrzany tym lepiej dla tego. To nie oddziałuje na imponującego gameplay w jakiejś drodze, ale myślałem, że to warty wspomnienia. Szanse są tobą nie będą troszczyli się jeden sposób albo innego, ale tam idziesz.



Mam sen ...

Wiele lat temu, długo zanim moja dusza została zmatowana przez bezbożne praktyki tego przemysłu gier, miałem sen. To włączyło elektrownię Battersea, tratwę rozpowszechnionych komputerów, najnowszego w wojskowym oprogramowaniu symulacji i dużym sztabie. To będzie rodzaj symulowanego obozu wakacji warzone. Ludzie meldują się przez tydzień, podpisać się dla albo armii albo siły powietrznej, spędzają dzień w szkoleniu podstawowym i wtedy walczą skoordynowaną kampanię przez następne sześć dni. Wszystko byłoby łączone, piloci helikoptera poparliby dowódców czołgu w polu kiedy piloci myśliwca walczyli dla zwierzchnictwa powietrza. Nawet zewnętrzne ziemie byłyby użyte przez piechurzy w olbrzymich grach paintballa, wszystkim co wszystko link do centralne komputery. To byłoby trochę jak Westworld ale bez psychotycznego robota Bryner Yul wybijającego wszystkich hazardzistów.

Oczywiście , miałem 14 lat i miałem o Ł32.50 do mojego imienia więc nic kiedykolwiek nie przyszło z tego. Powód wspominam to, chociaż jest z powodu Wirtualne Pole bitwy DI (VB) system. Z ich Tylnym i grami Apacza, gracze mogliby sieć ich maszyny razem i poruszyliby przeciw sobie. F16 jest też networkable (aż 16 graczy rywalizujący w deathmatches i schwytaj flagi, albo pracując razem) ale nie możesz pójść pod rękę do VB i lecisz dookoła w ludzki - kontrolowanych opanowany helikopterach. DI żądania, które oni spróbowali wprowadzić w życie pomysł ale nie mogliby dostać gameplay, by pracować właściwie wystarczająco. Zrozumiały z punktem widzenia sądzę. Helikopter prawdopodobnie ma o tyle samym przeciw F16 jako Księciu, którego Naseem robi przeciw mi (on jest mięczakiem, widocznie). Jednakże, miałem would've polubionego szansę. Dostaję uczucie, że współpracujący would've gier pracował dość dobrze, Apaczy lecących w domu, by uprzątnąć nieprzyjacielskie powietrzne obrony przed F16s uderzeniem w i zbombardować piekło z obszarem i tak dalej. Ale to nie jest być. Wstyd, ale to nie jest nic, by naprawdę zostać doprowadzone około. Dowód tego szczególnego puddingu jest kiedy jesteś w kokpicie i to jest musiane, by zostać powiedziane, że AI nieprzyjacielskich pilotów, kanonierów i innych oddziałów jest wystarczająco dobry, by dać tobie prawdziwe wyzwanie. Rozpowszechnianie jest opcjonalnym dodatkiem. Miło mieć, ale ledwie podstawowy.



Tak ogólnie biorąc...

F16 Walka Sokół spóźnia się w długiej linii najlepszego w locie sims od przedsiębiorstwa, że często mam chęć musieliby pracować specjalnie twardy, by nawet przyjść blisko robienie złej gry. Nawet, że Ł4.99 rzeczy Wyzwania Merlin (który po prostu poprosił ciebie wylądować helikopter na ruchomym statku) był przeklętą dobrą zabawą. To jest po prostu najlepszym F16 symulatorem aktualnie uchwytnym i jest prawdopodobne, by pozostać w tamten sposób przez pewien czas. Dokładne modelowanie (więc jestem ubezpieczony) dobrany z doskonałym gameplay. Najlepszy obu światów.

Tagi: walczący  gra pc f16 walczący sokoła  sokoła  f16 walczący sokoła  f16  gra f16 walczący sokoła 

Artykuy o podobnej tematyce: Brak artykuw o zblionej tematyce.

Aktywno robotw sieciowych: Google: 32, MSN: 8, Yahoo: 12