DÅ‚ugie Opisy

Ciekawe artykuły z różnych dziedzin! Zapraszamy do pisania i czytania!

Maken X

Nie każdy miecz jest tylko dużym, ostrym - przesunąłeś kawałek metalu. Jakieś miecze są też inteligentne, jako STEVE FULLJAMES teraz będzie usiłował wyjaśnić Mało rzeczy w życiu jest tak godny zau...

Twoja reklama

Nie każdy miecz jest tylko dużym, ostrym - przesunąłeś kawałek metalu. Jakieś miecze są też inteligentne, jako STEVE FULLJAMES teraz będzie usiłował wyjaśnić

Mało rzeczy w życiu jest tak godny zaufania jak wątek gry wideo. Nie możesz przewidzieć pogody (nie właściwie, w każdym razie) i naprawdę ma wskazówkę do jak umysł prac płci przeciwnej. Ale chodź czy słońce czy deszcz, możesz być pewnymi that wątkami gry wideo zawsze będzie naprawdę, naprawdę głupi. Jak robi pójście za jednym, maskując jako jakiś rodzaj właściwej historii w X Maken Atlus, chwytają ciebie?

Maken jest wysuniętą do przodu sztuczną inteligencją z naprawdę przypominający serem szerokim uśmiechem, utworzonym przez Sagama Dr w jego wysoki - technicznym podziemnym laboratorium. Żeby obsługiwać to musi wyżywić się energią psi wyczerpać się przez pewnych ludzi, jeden, z kogo jest opiekunem córki Kei dobrego doktora. Ponieważ AI jest przyniesiony online, to tworzy siebie do miecza zakopanego ważny - wyglądające symbole.

Tymczasem, zamaskowane włamywać się intruza do laboratorium, wypluwa kilka noży kuchni z jego ustami, zabija opiekuna Kei, porywa profesjonalistę i nogi te. Obowiązek obowiązek - związany obietnicą Dreamcast osoba first działanie gra, Kei chwyta miecz Maken i rusza w drogę w gorącym ściganiu. Jest tylko jeden problem: inteligentny miecz przejął jej umysł i zupełnie zniszczył ją osobowość, chyba, że ludy z powrotem w laboratorium może otworzyć tajne pliki doc.

Kiedy X Maken wyrusza z tobą w butach stosunkowo zachwaszczonej niebieski - owłosionej japońskiej uczennicy, każdej tak często jest okazja do brainjack nowy charakter. Wątek zasugeruje, że to jest miecz Maken przejmujący ich umysły, ale w praktycznych warunku to znaczy, że dostajesz się nieznacznie mocniej i zaczynasz użyć różnej broni. Charaktery większości też mają żywotny ściągany sok specjalny atak, który jest aktywować się przez trzymając, że przycisk X do twojej EX miary wypełnia się.



KAPRYS ALBO UNIKALNY

Między poziomów większości są kolejności historii ta pomoc, by wyjaśnić zagmatwany wątek. I, chyba, że zapominasz uratować twoją grę, na szczęście tylko będziesz musiał oglądać ich raz. Kiedy utnij - sceny wyraźnie mają cel, oni są crushingly nudnym, z głównie statycznymi charakterami dostarczającymi długimi - monologi winded w płaskiej monotonii kiedy ty funt przycisk początku i odkryć, że nie możesz opuścić ich. Nawet gorszy, half ich jest były obecnym jako czarny - i - białe ciche ekrany. Dla sake dobroci! To jest Dreamcast! To jest 21st wiek! Zrób chcieć zagrać tę grę!

Skoro utnij - sceny zostały zabrnięte, przynajmniej chętne spojrzenia miło. Każdy poziom jest pełny podanych szczegóły budów, które pasowały z domniemanym miejscem. Brytyjska scena, stężeć w Wieży Londynu, właściwie spojrzenia rozsądnie jak autentyk i Kong Hong ma tylko właściwą futurystyczną krawędź anime. Twoi wrogowie są też dobrze - drawn i ruszają fluidly, nawet, jeśli najwięcej zrobiłby nie spojrzenie nie na miejscu w S & M konwencji.

W twoim poszukiwaniu, by uratować dzień, który jesteś wzięty na całym świecie, z ulic Kong Hong i Moskwy, do świątyń Indii, do Amsterdamu, Lizbony, Londynu i Ameryki Południa. Raz pierwsze mało ustawień scen poziomów jest nie po drodze ty są w stanie, by ruszyć glob swobodnie, usiłując sceny z różnymi charakterami brainjacked. Jacyś są w stanie, by otworzyć obszary, że inni mogą nie, tak, jeżeli wpadasz na barierę w jednym obszarze to jest warta wypróbowując kilka różnych charakterów, aż jesteś w stanie, by przechodzić.

Atakowanie wrogów jest podstępne, aż zaczynasz użyć zlokalizowanego - funkcja: naciskając Y kiedy w zasięgu wroga robi im skupienie twojej uwagi. Obojętnie , gdzie oni poruszają się, obracasz się, by wyśledzić ich. To robi uderzanie ich dużo łatwiejszych i, jeżeli skaczesz przez nich przez dostawanie blisko wtedy naciskające i napastnicy, możesz dostarczyć podwójnego - uszkodzić uderzyć do ich siedzenia. Faktycznie , ta technika pomoże, że odprowadzasz nawet najbardziej zdumiewające gnojki. I zapobiec wroga od oddawania tobie może też poprzeć zawzięty na analogowy kij, by zablokować i obronić siebie.



DWIE LEWE STOPY

Jednakże, kontrole są trochę niezgrabny i, szczególnie, nie ma żadnej opcji, by reconfigure ich do twojego upodobania. Jesteś trzymać się używania analogowego kija, by przesunąć, głównych przycisków, by zaatakować, skok i zamek dalej i przyczyny, by aktywować się spoglądanie wokoło i strofowanie. W gorącu bitwy to okazuje się niezdarny i nigdzie blisko tak płynnego jak kontrole, powiedzieć, Wojownicy Futra (ODM # 9, 7/10) albo MDK 2 (ODM # 7, 6/10).

Sam gry, które biorą zbyt poważnie nie są ogólnie żadną zabawą i X Maken nie jest żadnym wyjątkiem. Wątek jest dostarczony w Bardzo Poważnym sposobie, chociaż wymuszony ucięte sceny zrobić to dźwięczy około tak ekscytujący jak twój tata wyjaśniający jak wypełnić formy ubezpieczenia; bez życia głosy i tendencja do monochromatycznych pokazów poślizgu nie pomagają ogólnemu otoczeniu nudów też.

Moglibyśmy być w stanie, by żyć, z że, jeżeli części gry, którą właściwie grasz interesowały. Ale oprócz zabijania sporadycznego wroga i rozwiązywania podstawowych łamigłówek, tylko jest nie cały los, by zrobić. Te sam typy złego faceta obcinają nieustannie i kiedy zostajesz zabity przez piąty raz, gdy zapominanie zablokować znów to bierze ogromną siłę z jest, by zechcieć spróbować znów.

Raz zgadzasz się, że X Maken musi zostać zagrany jak taktyczna osoba first perspektywa walka gra niż jak gorączkowe Trzęsienie - tytułuj strzelca, wtedy tylko około widzisz punkt tego wszystko. Mógłbyś nawet niechętnie umożliwić, że są kilka dobrych pomysłów - takie jak charaktery rozsyłania komunikatów w sieci - by zostać znaleziony w grze. Ale z jego pieszy kroczący i niezgrabnym regulującym systemem, by walczyć z, gracze większości prawdopodobnie zrezygnują długo przed tym.

Tagi: maken  maken x  gra pc maken x  x  gra maken x 

Artyku³y o podobnej tematyce:
Freelancer czy praca w firmie ?

Aktywno¶æ robotów sieciowych: Google: 41, MSN: 6, Yahoo: 23